ACTIEVOORWAARDEN “Niet Goed, Geld Terug Purina® PRO PLAN® Supplementen”

Algemeen 

1.       Deze voorwaarden zijn van toepassing op de Purina® PRO PLAN® Supplementen Niet Goed, Geld Terug actie (de “Actie”) van Nestlé Nederland B.V., Stroombaan 14, 1181 VX Amstelveen (hierna “Nestlé”). De actievoorwaarden zijn te verkrijgen bij Nestlé Nederland consumentenservice en zijn tevens te raadplegen op www.nestlepromoties.nl/nietgoedgeldterug (“Actiewebsite”). 

2.       Nestlé behoudt zich het recht voor om de Actie te beëindigen of de regels, prijzen, voorwaarden, bepalingen of informatie naar eigen goeddunken en zonder voorafgaande kennisgeving te wijzigen, zonder dat Nestlé daardoor op enigerlei wijze tot vergoeding van schade is gehouden jegens de deelnemers. Wijziging of aanpassing van de actievoorwaarden en staking of wijziging van de Actie zal door Nestlé bekend worden gemaakt via de Actiewebsite. De actievoorwaarden zullen tijdens de looptijd van de Actie niet ten nadele van de deelnemers worden gewijzigd. 

3.       Nestlé behoudt zich het recht voor om inzendingen die haar frauduleus of onrechtmatig voorkomen van deelname uit te sluiten. Voorts kan Nestlé een deelname opschorten of annuleren in gevallen van verdacht gedrag. Onder ‘verdacht gedrag’ wordt verstaan (niet-limitatieve opsomming): poging tot omzeiling van het reglement, een verveelvoudiging van accounts, een buitengewoon winritme, het opzetten van een geautomatiseerd antwoordensysteem, de verbinding van meerdere personen en verschillende informaticasystemen op basis van dezelfde identificatie/geregistreerd profiel, een poging om toegang te krijgen tot de servers, enz. 


Deelname
 

4.       Deelname aan de Actie is met aankoopverplichting. Mits aan alle voorwaarden voldaan is, kunt u bij aankoop van één (1) van de volgende NESTLÉ product in een deelnemende winkel* gevestigd in Nederland van de hierna vermelde terugbetaling genieten:

Purina Pro Plan Supplementen

100% terugbetaling van 1 Actieproduct

 

5.       Medewerkers van Nestlé, anderen die direct betrokken zijn bij de organisatie van de Actie alsook hun familieleden die onder hetzelfde dak wonen, komen niet in aanmerking voor een prijs.  

6.       Per geldig naam, e-mailadres en/of bankrekeningnummer combinatie kan maximaal 1 keer worden deelgenomen. Deelname is alleen mogelijk met een Nederlandse betaalrekening.

7.       Door deel te nemen aan de Actie verklaren Deelnemers zich akkoord met de toepasselijkheid van de Actievoorwaarden zoals in dit document beschreven.   

8.       Deelname aan deze Actie is voorbehouden aan personen die meerderjarig zijn (18 jaar of ouder). 

Actie

9.       De Actie loopt van 01/10/2024 tot en met 31/12/2024 (hierna ‘’Actieperiode’’). Dit betekent dat Deelnemers tijdens deze Actieperiode de deelnemende NESTLÉ product(en) moet aankopen. Vier weken na de aankoopdatum kan de terugbetaling worden ingediend via de hierna bepaalde procedure. Terugbetalingsaanvragen kunnen worden ingediend t/m 31/01/2025  Terugbetalingsaanvragen na deze datum zullen niet meer in aanmerking komen.

  1. De deelname aan de actie verloopt als volgt:
    1. Koop 1 van de hierboven vermelde NESTLÉ producten.
    2. Vul het terugbetalingsformulier in op de Actiewebsite
    3. Laad een foto van uw kassaticket op
    4. Ontvang uw terugbetaling

Op de Actiewebsite wordt een bepaalde terugbetaling aangeboden op Pro Plan Supplementen producten afhankelijk van je betaalde bedrag. Door een kassabon op te laden op de Actiewebsite , krijgt men het correcte bedrag terugbetaald op het betaalde bedrag. Na het opladen van een kassabon en delen van de gevraagde gegevens en na acceptatie van de Actievoorwaarden, heeft de deelnemer recht op een terugbetaling van het correcte bedrag op het totale aankoopbedrag.

11.  De Actie is geldig in alle winkelpunten in Nederland (m.a.w. voor aankopen in een van de deelnemende winkelpunten naar keuze op Nederlands grondgebied.)

  1. Het is pas mogelijk om de terugbetaling te verzilveren 4 weken na aankoop van het indien het huisdier het product niet lekker vind of wanneer de koper geen zichtbare verschillen opmerkt.

13.   De Deelnemer dient in het bezit te zijn van de aankoopbon van het Actieproduct en dient deze te bewaren tot de terugbetaling heeft plaatsgevonden. Organisator kan de Deelnemer verzoeken de aankoopbon op te sturen.

14.   De deelnemer is zelf verantwoordelijk voor de correcte invoering van de gevraagde gegevens. Onvolledige of onjuiste aanmeldingen en/of antwoorden kunnen niet in behandeling worden genomen.

  1. Het Voordeel wordt uitsluitend gestort naar een geldig Nederlands bankrekeningnummer. 

Het Voordeel

16.   Deze Actie zal de volgende Voordelen toekennen: 

-          100% terugbetaling van 1 Actieproduct bij aankoop van een Actieproduct

17.   Het Voordeel kan niet worden omgewisseld noch worden omgezet in speciën of natura.


De Betaling

18.   De terugbetaling wordt zo spoedig mogelijk, zo mogelijk binnen 7 werkdagen, na het correct invullen van de code en de gegevens op de Actiewebsite op de via de Actiewebsite opgegeven Nederlandse bank- of girorekening gestort. De betalingstermijn is een streeftermijn en geen fatale termijn.

19.   Indien er, naar het uitsluitende oordeel van Organisator, een vermoeden van misbruik wordt geconstateerd zal er niet tot betaling worden overgegaan. Misbruik kan worden aangemeld.


Privacy

20.   De (persoons)gegevens die nodig zijn voor deelname aan deze Actie worden verwerkt door Organisator met inachtneming van het privacystatement, zoals vermeld op https://www.nestle.nl/info/privacyverklaring.

21.   De persoonsgegevens worden verwerkt voor de afwikkeling van deze Actie.

22.   Door Organisator verkregen persoonsgegevens zullen niet worden verkocht of verstrekt aan derden tenzij dit noodzakelijk is voor de afwikkeling van de actie.

23.   De deelnemer is ervan op de hoogte dat Organisator voor de goede afwikkeling van de Actie (persoons)gegevens die van de deelnemer zijn verkregen verstrekt aan de betrokken bank- of giro-instelling van de deelnemer.


Aansprakelijkheid

24.   Organisator en de door hen ingeschakelde hulppersonen of derden zijn niet aansprakelijk tegenover de deelnemer voor schade voortvloeiend uit deze Actie en/of daarmee samenhangende (rechts)handelingen. Voorzover de Organisator aansprakelijk is, is zij niet aansprakelijk voor indirecte schade (waaronder gevolgschade en gemiste besparingen).

25.   Organisator aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade ontstaan door het gebruik van of niet kunnen gebruiken van de Actiesite of daaraan gelieerde sites.

26.   Organisator is niet aansprakelijk voor schade ontstaan door handelen of nalaten van de bank- of giro-instelling jegens de deelnemer.

27.   In alle gevallen is de aansprakelijkheid van Organisator beperkt tot maximaal het refundbedrag waarop de Deelnemer bij een correcte afwikkeling van de Actie recht zou hebben gehad.


Slotbepalingen  

28.   Alle copyright- en andere intellectuele eigendomsrechten in alle tekst, afbeeldingen en andere materialen op de Actiewebsite zijn eigendom van Société des Produits Nestlé S.A.Niets uit de inhoud van deze Actie en/of publicatie, mag worden verveelvoudigd dan wel gepubliceerd, zonder uitdrukkelijke toestemming van Nestlé.  

29.   Deze Actie is onderworpen aan het Nederlands recht. Eventuele geschillen voortvloeiende of ontstaan uit de Actievoorwaarden of de (deelname aan de) Actie worden exclusief voorgelegd aan de bevoegde rechtbank te Amsterdam.  

30.   Voor extra informatie, eventuele klachten met betrekking tot de Actie of vragen over de verwerking van uw persoonsgegevens kunt u contact opnemen met de consumentenservice van Nestlé: 

·         per telefoon op het nummer: 020 5699 699;

·         per brief op het adres: Nestlé Nederland, t.a.v. Consumentenservice, Antwoordnummer 1199, 1180 VD Amstelveen;

·         via het online contactformulier op de website www.nestle.nl (http://www.nestle.nl/info

·         via email: [email protected].

 

 

De consumentenservice behandelt uw vragen en klachten zelf of stuurt deze, indien nodig, door naar de desbetreffende Nestlé afdeling. Afhankelijk van de aard van uw vraag/klacht en manier waarop u contact heeft opgenomen met de consumentenservice, krijgt u telefonisch of schriftelijk (of per email) antwoord. U kunt uiterlijk binnen 14 dagen reactie ontvangen. 

 

Vastgesteld op 30/09/2024